Izmjene Općih uvjeta poslovanja

Dana 12. listopada 2012. u Poslovnom dnevniku objavili smo izmjene Općih uvjeta poslovanja. Sve detalje o izmjenama Općih uvjeta poslovanja možete pročitati 12. listopada 2012. u Poslovnom dnevniku ili ovdje.

Mogućnost korisnika da:

  • u slučaju kašnjenja ili preranog prijenosa broja podnese zahtjev za naknadu za nepravovremeni prijenos broja
  • traži naknadu ako je zbog kašnjenja u prijenosu broja duljem od 8 radnih dana sam otkazao zahtjev za prijenos broja
  • podnese zahtjev za isplatu naknade u roku od 30 dana od provedenog prijenosa broja ili od otkaza prijenosa broja
  • pisanom obliku, uz postojeće vrste prigovora podnese i prigovor na kupljeni proizvod.

Obaveza operatera je:

  • u slučaju kad je primatelj broja odgovoran za nepravovremeni prijenos broja isplatiti korisnika 10kn po satu, a u roku od 7 dana obavijestiti korisnika kako će isplatiti izračunati iznos
  • u suprotnoj situaciji kad je davatelj broja odgovoran,u roku od jednog radnog dana proslijediti prigovor davatelju i davatelj isplaćuje korisnika u istom iznosu
  • isplatu realizirati u roku od 30 dana od podnošenja zahtjeva

12. listopad 2012.


Ostale novosti »