WhyCroatia?

WhyCroatia?

Why Croatia je neprofitan i nekomercijalan internetski projekt koji ima samo jedan cilj, a to je pomoći hrvatskom turizmu i to na način da motivira građane da svojim mobilnim telefonom, kamerom ili fotoaparatom upute osobni video-poziv turistima da dođu u Hrvatsku. Kako su se inozemni mediji ovih dana raspisali o svim manama i slabostima naše zemlje, vjerujemo da se taj dojam značajno može ublažiti upućivanjem osobnog poziva „običnih“ ljudi koji će svojim likom i djelima (snimkama, fotografijama, postovima, video isječcima) pokazati da smo prekrasna zemlja koja ima mnogo toga za ponuditi.

Pišite o projektu, snimajte video-pozive, širite glas o njemu....

Na web odredištu WhyCroatia središnjoj platformi nekomercijalnog turističkog projekta magazina Plan B i prijatelja, pogledajte premijeru televizijskog spota Hrvatske turističke zajednice „Kad srce kaže...“ koji će se od večeras emitirati na televiziji.

Za one koji to još uvijek ne znaju, Why Croatia je neprofitan i nekomercijalan internetski projekt koji ima samo jedan cilj, a to je pomoći hrvatskom turizmu i to na način da motivira građane da svojim mobilnim telefonom, kamerom ili fotoaparatom upute osobni video-poziv turistima da dođu u Hrvatsku. Kako su se inozemni mediji ovih dana raspisali o svim manama i slabostima naše zemlje, vjerujemo da se taj dojam značajno može ublažiti upućivanjem osobnog poziva „običnih“ ljudi koji će svojim likom i djelima (snimkama, fotografijama, postovima, video isječcima) pokazati da smo prekrasna zemlja koja ima mnogo toga za ponuditi. Kada se tomu doda da nijedna zemlja na svijetu nije svoje građane stavila u službu spašavanja njima važne gospodarske grane na ovako inovativan način, sigurni smo da će WhyCroatia odjeknuti daleko izvan naših granica.

Budući je jako malo vremena ostalo do početka sezone, a već sada znamo da će se poražavajući rezultati odraziti na sve segmente našeg društva, internet se kao brzi i sveprisutni medij nametnuo kao izvanredno sredstvo za privlačenje turista koji ove godine, kako znamo, u većini slučajeva odluku o ljetovanju donose u zadnji čas. Da nismo pogriješili govori podatak da je odaziv posjetitelja stranici u samo mjesec dana od njenog lansiranja fenomenalan. Stranicu je do danas posjetilo preko 92 000 internetskih korisnika iz Hrvatske i inozemstva, prisutna je na Facebooku i na Twitteru, popraćena je u gotovo svim važnijim hrvatskim medijima, a za koji tjedan tek slijedi njena inozemna promocija.

Svi uključeni u ovaj projekt posao su odradili potpuno volonterski, a izuzev turističke branše, od njega će – zahvaljujući suradnji s nekima od vodećih hrvatskih kompanija – profitirati i najmaštovitiji autori video-poziva i video-priloga, koje ćemo nagraditi vrijednim darovima.

Pišite o projektu, snimajte video-pozive, širite glas o njemu....

07. lipanj 2009.


Ostale novosti »