Za sve korisnike B.neta, organizirali smo podršku 24/7.

B.net TV za van

Na kojim uređajima mogu koristiti B.net TV za van uslugu?

Na kojim operativnim sustavima mogu koristiti uslugu na računalu?

Koji Internet preglednici su podržani za korištenje usluge na PC ili MAC računalima?

Mora li se za korištenje B.net TV za van usluge na računalu instalirati zasebna aplikacija?

Gdje mogu pronaći dodatak za internet preglednike koji je potreban za reprodukciju sadržaja?

Instalirao sam dodatak (player) za internet preglednike potreban za reprodukciju sadržaja, ali mi se na stranici aplikacije i dalje javlja poruka da nemam instaliran dodatak?

Je li usluga B.net TV za van dostupna isključivo B.net korisnicima?

Je li usluga B.net TV za van dostupna isključivo iz B.net mreže?

Je li moguće B.net TV za van uslugu koristiti izvan Republike Hrvatske?

Koje televizijske programe mogu pratiti unutar B.net TV za van usluge?

Postoji li probni period korištenja B.net TV za van prije potpisivanja ugovora?

Koje uvjete moram ispuniti za registraciju i probno korištenje aplikacije?

Što će se dogoditi nakon isteka probnog perioda od 7 dana?

Što ako nakon isteka probnog perioda reinstaliram aplikaciju, hoću li ponovo biti u mogućnosti iskoristiti probni period?

Što ako aplikaciju želim isprobati na većem broju uređaja, hoću li iste korisničke podatke potrebne za registraciju moći iskoristiti za sve uređaje?

Što ako pretplatu na uslugu želim aktivirati prije isteka probnog perioda. Mogu li prekinuti probni period i prijaviti se kao pretplatnik?

Postoji li razlika u funkcionalnostima između probnog i pretplatničkog korištenja aplikacije?

Je li usluga B.net TV za van jednaka na svim uređajima na kojima se koristi?

Gdje mogu provjeriti koje su usluge i funkcionalnosti dostupne za moj uređaj?

Što je to usluga dijeljene Snimalice?

Podržavaju li svi B.net digitalni prijamnici uslugu dijeljene snimalice?

Hoće li emisija snimljena putem mobilnog uređaja biti dostupna za gledanje i na digitalnom prijamniku i obratno, putem usluge dijeljena snimalica?

Hoće li u Snimalici biti vidljive sve snimljene emisije?

Što ukoliko popunim prostor Snimalice na digitalnom prijamniku i zbog toga ne mogu snimati na mobilnom uređaju i obratno? Mogu li sa svih uređaja brisati sve snimke?

Kod prvog pristupa aplikaciji morao sam upisati korisničko ime i lozinku. Sad mi se polja za unos pristupnih parametara više ne prikazuju. Zašto?

Ne mogu pristupiti B.net TV za van internet sučelju, javlja mi se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.

Ne mogu pristupiti aplikaciji, javlja mi grešku: „Neispravno korisničko ime ili lozinka“.

Što će se dogoditi ukoliko reinstaliram ili nadogradim operativni sustav na računalu? Hoću li moći koristiti B.net TV za van uslugu s tog računala?

Što će se dogoditi ukoliko promijenim neku hardversku komponentu na računalu (matičnu ploču, procesor, hard disk…) ? Hoću li i dalje imati mogućnost korištenja usluge s tog računala?

Nakon nadogradnje Android operativnog sustava na Android tabletu, pristup aplikaciji više nije moguć i javlja se pogreška: „Sve licence su iskorištene“.

Nakon pristupa aplikaciji nije mi dostupan niti jedan TV program. Što da učinim?

Imam novi mobilni uređaj, a stari uređaj mi je još uvijek registriran u B.net sustavu. Kako mogu izvršiti zamjenu uređaja, izbrisati stari uređaj i dodati novi?

Imam iPhone/iPad. Prilikom reprodukcije TV programa imam sliku, ali nemam ton. Provjerio sam zvuk samog uređaja i nije problem u njemu. Kako mogu riješiti problem?

Imam iPhone/iPad. Prilikom reprodukcije pojedinih TV programa, tipkom na desnoj strani ekrana mogu proširiti sliku na cijeli ekran dok na nekima ne mogu. Također ne mogu promijeniti omjer slike iz 4:3 format u 16:9 format. Zašto?

Imam Android uređaj. Reprodukcija nekih programa je u redu, ali na nekim programima bi htio proširiti sliku preko cijelog ekrana ili promijeniti omjer slike iz 4:3 formata na 16:9 format, a ne mogu. Zašto?

Uslugu koristim putem računala. Reprodukcija nekih programa je u redu, ali na nekim programima bi htio proširiti sliku preko cijelog ekrana ili promijeniti omjer slike iz 4:3 formata na 16:9 format, a ne mogu. Zašto?

Zašto je na Android uređajima moguće zakretanje izbornika aplikacije B.net TV za van, dok ta opcija na iPhone uređaju nije moguća?

Zašto slika nije uvijek ista? Ponekad je lošije kvalitete.

Zašto neke programe mogu snimati, a neke ne?

Kako mogu znati na kojim programima snimanje je dozvoljeno?

Zašto mi je usluga „Pogledaj od početka (Propustili ste…)“ na nekim programima dostupna, a na nekima nije?

Zašto mi javlja poruka „Snimanje nije moguće. Izbrišite neku od snimki.“, a u Snimalici nemam ništa ili imam snimljen sadržaj koji nikako ne prelazi dozvoljeno vrijeme?

Zašto mi tražilica pronalazi i one emisije koje su već emitirane, a nalaze se na programima na kojima nije moguća usluga „Propustili ste…“?

Ukoliko snimim neku emisiju preko računala hoće li emisija biti dostupna na svim mobilnim uređajima koje koristim?

Imam raspoloživo 5 sati snimanja. Je li to 5 sati po svakom uređaju ili ukupno?

Stavio sam snimati neku emisiju s TV programa, ali mi nije snimljena od početka. Zašto?

Uključio sam snimanje emisije koja se emitira na TV programu. Emisija nije snimljena do kraja. Zašto?

Imam poteškoće s radom aplikacije na custom/modificiranoj verziji Android uređaja. Zašto?

Na uređaju imam custom/modificiranu verziju iOS operativnog sustava i imam poteškoća sa radom aplikacije. Zašto?

Je li moguća istovremena reprodukcija na svim prijavljenim uređajima?

Prilikom pokretanja aplikacije javlja grešku: „Spajanje neuspješno“. Zašto?

Prilikom pokretanja aplikacije javlja mi „Geoblocking“ grešku. Geoblocking pravilo! Reprodukcija video sadržaja je onemogućena zbog geoblocking pravila. Zašto?

Kolika će mi biti potrošnja prometa u MB za otprilike sat vremena gledanja TV programa?

Na kojim Android i iOS operativnim sustavima mogu koristiti uslugu?

« natrag