Za sve korisnike B.neta, organizirali smo podršku 24/7.

OYO

Što je OYO usluga?

Koji su sadržaji dostupni na OYO?

Što sadrži OYO paket?

Što je OYO Cinema?

Što je OYO Family?

Može li se uzeti OYO katalog bez OYO programa i obratno?

Koji su preduvjeti za korištenje OYO usluge putem B.neta?

Koji su uvjeti za korištenje OYO paketa?

Uz mjesečnu naknadu na OYO paket, može li se neograničeno gledati svi naslovi iz OYO kataloga?

Kako se postaje korisnikom OYO usluge putem B.neta?

Putem kojih sve uređaja mogu koristiti OYO uslugu?

Je li potrebna registracija za korištenje usluge putem pametnih telefona, tablet i računala?

Gdje mogu pronaći moje Moj B.net korisničke podatke?

Na koliko uređaja mogu koristiti OYO uslugu putem jednog korisničkog računa?

Nudite li probni period korištenja OYO usluge?

Hoće li se dodatno naplaćivati najam digitalnog prijamnika ako želim koristiti OYO uslugu na dva TV prijamnika u svom kućanstvu?

Kako mogu pristupiti OYO katalogu putem B.net digitalnog prijamnika?

Je li potrebna prijava na OYO.hr ukoliko OYO uslugu želim koristiti samo putem digitalnog prijamnika?

Kada su mi u sklopu OYO usluge na B.netu dostupne emisije Nove TV i Doma TV?

Kako mogu koristiti OYO na B.netu i koji su mi sadržaji dostupni?

Ja sam B.net korisnik – kako mogu aktivirati OYO na B.netu?

Već sam pretplaćen na OYO, ali želim gledati OYO sadržaje i na B.netu. Što trebam učiniti?

Mogu li preostale dane pretplate na OYO koje trenutno imam iskoristiti za pristup kroz B.net sustav?

Uz aktivaciju OYO usluge na B.netu, mogu li neograničeno gledati sve naslove iz OYO kataloga?

Ukoliko se pretplatim na OYO putem B.neta, hoću li imati pristup sadržajima na OYO.hr, odnosno pristup sadržajima kroz OYO aplikacije?

Ako se pretplatim putem B.neta, kako mogu pristupiti na OYO putem osobnog računala?

Kako se prijaviti na OYO.hr s Moj B.net korisničkim podacima?

Kako mogu koristiti Moj B.net korisničke podatke za prijavu u OYO aplikacije?

« natrag