Naslovnica / Podrška / Česta pitanja i odgovori / Interaktivna televizija / OYO / Već sam pretplaćen na OYO, ali želim gledati OYO sadržaje i na B.netu. Što trebam učiniti?

Za sve korisnike B.neta, organizirali smo podršku 24/7.

Već sam pretplaćen na OYO, ali želim gledati OYO sadržaje i na B.netu. Što trebam učiniti?

Ako želiš koristiti OYO na B.netu, zatraži aktivaciju OYO usluge kroz neki od B.net prodajnih kanala – telefonom na broj: NAZOVI! KUPI! 0800 13 13 ili online na bnet.hr. Ukoliko želiš koristiti OYO na B.netu i plaćanje OYO pretplate treba biti putem B.neta. U tom slučaju potrebno je otkazati trenutnu pretplatu na OYO, provjeriti kada će završiti već plaćeno razdoblje te od tog datuma zatražiti aktivaciju kroz B.net platformu. Na taj način neće biti pauze u pristupu na OYO.

« natrag