Za sve korisnike B.neta, organizirali smo podršku 24/7.

Internet

Kako mogu saznati je li usluga pristupa internetu dostupna i na mojoj adresi?

Mogu li kupiti vlastiti modem za korištenje B.net interneta?

Je li brzina pristupa B.net internetu zajamčena?

U kojim slučajevima ne možete jamčiti brzinu pristupa internetu?

Putem kojeg certificiranog alata za mjerenje mogu izmjeriti brzinu B.net interneta?

Mogu li se pretplatiti samo na uslugu B.net interneta (bez korištenja B.net televizije ili telefona)?

Mogu li mijenjati brzinu interneta nakon što potpišem ugovor i započnem sa korištenjem usluge?

Je li u uslugu B.net interneta uključeno i korištenje e-mail adresa?

Naplaćuje li se internet promet na B.net mreži?

Mogu li preko B.net interneta koristiti e-banking, gaming servere, newsgrupe?

Što je to Internet plus?

Što je to stalna IP adresa za spajanje na internet?

Ako sam na internet spojen putem B.net pristupa internetu, hoću li moći provjeravati i čitati svoje e-mail adrese koje su otvorene preko drugih pristupnih operatora (providera)?

Primijetio sam da su mi brzine manje od deklariranih. Što mogu napraviti?

Spajam se putem WLAN-a i učestalo mi puca veza.

Igram online igre i ping nije zadovoljavajući.

U zadnjih nekoliko dana mi se smanjila brzina pristupa internetu.

Imam D-link uređaj i CARNet podatke koje koristim za spajanje na Internet. Često mi puca veza.

Imam Thompsom uređaj i zaboravio sam parametre za bežično spajanje. Kako mogu doći do podataka?

Imam Cisco uređaj i zaboravio sam parametre za bežično spajanje. Kako mogu doći do podataka?

Ne radi mi VPN spajanje.

Kako mogu otvoriti portove na routeru?

Kako mogu kreirati još jednu mail adresu?

Korisnik sam B.net Interneta i ne mogu slati mailove. Ne koristim B.net mail adresu.

Ne mogu slati i primati mailove. Dobio sam informaciju da mi je sandučić pun.

Kako mogu promijeniti svoju lozinku za webmail?

« natrag